במהלך השנים בנינו המון דפי נחיתה, ובכל פעם מחדש אנחנו לומדים עוד ועוד טיפים. החלטנו הפעם לעזור לאנשים שמעדיפים לנסות לבנות את דף הנחיתה שלהם בעצמם, בהנחה שיש להם ידע עיצובי / תכנותי או כל ידע נדרש אחר. הטיפים הבאים יעזרו לדפי הנחיתה שלכם להיות קצת יותר יפים או נוחים, ובמקרים רבים גם יותר ממירים לפעולה וריווחיים. לפניכם כמה טיפים קטנים ומהירים לשימושכם:
1. התאימו את הדף לסלולרי - אם יש לכם דף נחיתה שהוא לא מותאם לסלולרי, מוטב כבר שתעזבו אותו ותיפרדו לשלום. דף נחיתה חייב, אבל חייב להיות מותאם לסלולרי. מעל 50% מהלקוחות שמגיעים לדף הנחיתה מגיעים אליו מהסלולרי והדרך שבה הגולשים ישתמשו באתר שלכם דרך הסלולרי משפיעה אם הם יפנו אליכם או לא. בנוסף, כפתור התקשרות צריך להיות פשוט וקל ואל תצפו מהגולשים להעתיק את מספר הטלפון שלכם ספרה אחר ספרה.
2. שימוש בצבעים נבונים - בחירת צבעים לדף נחיתה לא מסתיימת ב'צבעים יפים', אלא בנוסף על כך יש צורך לקחת בחשבון מה הצבעים מסמלים. יש צבעים שנותנים לגולש להתחבר לנושא (למשל לא תצפו מדף נחיתה שעוסק בפוריות להיות בצבע שחור), יש צבעים שנותנים תחושה של אתר ילדותי (דף נחיתה של עורך דין בצבעי ורוד וסגול), במקרים בהם זה לא נראה מתאים, צריך להימנע מהם. בנוסף, לא פחות חשוב מכך, כדאי לודא שהאתר מכיל מס' צבעים עיקריים ושהם מנוגדים מספיק. צבע הרקע צריך להיות בניגודיות גבוהה מהטקסט.
3. שמרו על דף נחיתה תמציתי - בכל הקשור לקמפיין פרסום, אנשים לא נוטים לקרוא חומרים ארוכים. צריך לתת לגולשים שלכם את החומר העיקרי בצורה תמציתית כדוגמת נקודות חשובות, 'קוביות' תוכן עיקריות או סלוגנים בולטים עם החלקים החשובים ביותר בדף הנחיתה. גישת המכירה פה היא לא להתחיל לבלבל את הלקוח עם כל מיני נתונים שיגרמו לו להחליט אם לקנות או לא, אלא לגרום לו להתעניין וליצור קשר. את השאר תעשו דרך הטלפון.
4. שלבו תמונות וסרטונים - במקרה הזה, לא מדובר על תמונות אווירה שאנחנו מוצאים בכל דף נחיתה אחר. בעל עסק שרוצה להרוויח יותר לקוחות חייב להשיג תמונות או סרטונים מקוריים של העסק. אם אתם מוכרים מוצר, צלמו תמונות של המוצר. אם אתם מספקים פעילות או הפקה כלשהי, אנשים צריכים להתרשם מהעבודה שאתם עושים ולא מתמונות גנריות של אנשים מחייכים. אנשים מביני עניין שיתקלו בתמונות וסרטונים אלו ירגישו שלפניהם עומד עסק מוחשי ולא אתר שנועד לתפוס אותם בחכה.
5. בצעו ניסויים שונים - כל איש מקצוע בתחום הפרסום יודע שהדבר הטוב ביותר להוביל את הלקוחות שלו קדימה זה ניסויים. כן, דברים שאנחנו לא ידועים אם בפועל יכולים לעזור או לא, ואף יכולים לבזבז כסף בתור התחלה, יכולים לחסוך המון כסף ולהוביל להצלחה גדולה. יש צורך בבניית דף נחיתה נוסף, בצעו מספר שינויים מזערים ובדקו איזה מהם מצליח יותר. השינויים יכולים לבוא בניסוח או במבנה של האתר (למשל דף נחיתה בתחתית התוכן במקום בצד שמאל) ואם תשמרו את כל הנתונים כמו שצריך (צפיות / המרות) תוכלו לקבל תמונת מצב ברורה יותר להמשך הדרך.
6. הדגישו את החלק החשוב ביותר בדף - אם זה טופס, בין אם זה כפתור ובין אם זה מספר טלפון. החלק הזה צריך להיות החלק הבולט ביותר באתר. נכון שבמקרים בהם מישהו ממש רוצה להשיג אתכם הוא יעשה זאת, אבל על פי מחקרים וניסיון רב, כשהמטרה בולטת, אנשים רבים יותר נוקטים לבצע פעולה בדף הנחיתה שתוביל בסופו של דבר לליד (לקוח שהומר). סביר להניח שאנשים רבים פשוט נתקלים באזור הזה וחושבים לעצמם 'זה לא יזיק' גם אם הם לא קראו את כל המידע שהם רצו.
7. הוסיפה פופאפ - ישנם מספר סוגים של פופאפים (פרסומות קופצות) שיכולות להועיל לאתר שלכם. הכל תלוי במטרה ובסגנון. פופאפ שקופץ לאחר X שניות, פופאפ שקופץ ברגע שהגולש עומד לעזוב את הדף ולפעמים פופאפ שפשוט מופיע מהצד וממליץ על משהו קצת אחר. כל אלו יכולים להעלות את כמות ההמרות שלכם מדף הנחיתה.
8. השתמשו בכותרות מפתות - כותרת מפתה לעתים נשמעת כמו תרגיל מכירתי נדוש ושאף אחד לא באמת נופל לדברים האלו, אבל האמת היא שלא כך הדבר. כותרת טובה יכולה לעזור למכור מוצר או שירות עוד לפני שאנשים נכנסו לדף הנחיתה. גרמו לגולש להבין שהוא עלול לפספס משהו מדהים אם הוא לא ינצל את ההזדמנות עכשיו. דף נחיתה שנעשה בו שימוש במילים הנכונות יכול לעשות פלאים בהשוואה לדף נחיתה שנראה אותו דבר, עם כיתוב אחר.
רוצים שנבנה עבורכם את דף הנחיתה על סמך הניסיון שלנו והצורך שלכם? צרו קשר.