בעבר היינו מחזיקים בתיק שלנו כמות נכבדה של כרטיסי ביקור כדי שברגע שנצטרך שמישהו יצור איתנו קשר או שנרצה לשווק את עצמנו, נוכל פשוט לשלוף כרטיס ביקור ולהעביר לו לשעת הצורך. היום השימוש בכרטיסי ביקור קשיחים ירד, אך עדיין בשימוש. עם זאת, העולם הדיגיטלי הפך לאטרקטיבי יותר והצורך בכרטיס ביקור דיגיטלי גבר. 

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מעין דף נחיתה שנועד לדמות כרטיס ביקור לאדם או לעסק. אל כרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן להגיע באמצעות קישור ישיר אותו ניתן להעביר בווצאפ / במייל / בכל אמצעי דיגיטלי אחר. בניית כרטיס ביקור דיגיטלי חכם מאפשרת ללקוח אשר לו שולחים את הקישור לשמור את פרטי האדם איתו הוא דיבר וליצור איתו קשר בלחיצת כפתור. כפתורים קלים ופשוטים בכרטיס הביקור יאפשרו ללקוח להתקשר, לשלוח מייל, לשלוח ווצאפ או להתחיל מסלול ב-Waze בקלות רבה. כרטיסי ביקור דיגיטליים אשר נבנים בשירות של gopage מותאמים למכשירים השונים החל ממחשבים ועד טאבלטים ומכשירים סלולריים.

במקרים רבים אנשים יטענו - מה הצורך בכרטיס ביקור דיגיטלי כשיש אתרי אינטרנט? אך העובדות בשטח מוכיחות שכרטיסי ביקור דיגיטליים יותר פשוטים וקלים לאנשי עסקים בתחומים מסוימים. לצורך העניין, איש מכירות שרוצה לשמור על קשר עם לקוח יעדיף להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי כך שהלקוח יוכל ליצור איתו קשר ישירות וגם יוכל להראות סוג של שירות אישי וחם יותר מאשר אם היה נותן לו קישור לאתר האינטרנט. היתרון של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא גדול מאוד ומשמעותי בתחום המכירות ובתחום שימור הלקוחות.

כרטיס ביקור לדוגמא
כרטיס ביקור לדוגמא

מחיר כרטיס ביקור דיגיטלי (כמה עולה)

באינטרנט ישנם לא מעט מקומות שיאפשרו לכם לבנות כרטיסי ביקור דיגיטליים. אך לעתים ההיצע הרב עלול להיות מבלבל מכיוון שטיב המוצרים לא בהכרח תואם לצרכים שלכם.צוות gopage החליט לעשות עבורכם את העבודה ולתת לכם אפשרות לפתוח כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם דרך ממשק נוח ופשוט. פתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי אינה כרוכה בתשלום, והמערכת כל כך פשוטה שאפילו אנשים ללא ידע טכני יוכלו להקים כרטיס ביקור דיגיטלי פשוט לגמרי. 

אם אתם מעוניינים בכרטיס ביקור דיגיטלי מורכב יותר, או מעוצב בצורה מיוחדת שלא על בסיס התבניות המוכנות שלנו, אנחנו יכולים לבצע גם שירות כזה, אך זה בתשלום נוסף. עם זאת, סביר להניח שלא תצטרכו יותר מאשר כרטיס הביקור הדיגיטלי שבמערכת שלנו.

יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי

כדי להתחיל ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי, הכנסו לכתובת https://my.gopage.co.il - צרו לכם משתמש והתחילו למלא את הפרטים שיופיעו בכרטיס הביקור אונליין. כרטיס הביקור יכיל כפתור התקשרות לטלפון שכלם, אפשרות לשליחת מייל, ניווט מהיר בוויז, כתובת אתר אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד...