דף נחיתה הוא אתר אינטרנט של דף אחד. דף נחיתה משמעותו הדף שאליו 'נוחתים' הגולשים כשהם רוצים שירות או מוצר מסוים. באמצעות דף הנחיתה יכולים הגולשים לקבל מידע, להכיר את העסק, ליצור קשר באמצעות טפסים או להתקשר. דפי נחיתה הם מוצר שימושי מאוד בעידן הדיגיטלי הן לצרכים של הצגת העסק ללקוחות פוטנציאלים והן כמוצר חיוני לכלי פרסום מסוימים וביניהם קמפיינים ממומנים בגוגל ועוד...

דפי נחיתה אינם בהכרח בעלי פורמט אחיד. דפי נחיתה אפקטיביים הם דפי נחיתה שמותאמים לצרכים של הלקוח מבחינת המבנה והמידע המוצג בהם ומבחינת התחושה שהם מעבירים. לדוגמא, בעוד שדף נחיתה של שיפוצניק צריך להציג בעיקר מלל אודות בעל המקצוע והניסיון שלו, דפי נחיתה לקייטנות ירצו להתמקד בעיקר בתמונות גלריה, סרטונים ומידע על ההפעלות. דפי נחיתה כאלו הם שונים במהותם ולכן מצריכים מבנים שונים כדי שהלקוח 'יחווה' את הגלישה בדף הנחיתה בצורה שתתאים לכך שהוא ימיר לפעולה.

מהי המרה לפעולה?

המרה לפעולה היא הפעולה שבה הלקוח הפוטנציאלי יוצר קשר עם בעל האתר. בין דרכי ההמרה לפעולה הבולטים הם יצירת קשר באמצעות טופס (השארת פרטים), התקשרות ישירה דרך הטלפון או שליחת הודעה בווצאפ. כל אלו הן אפשרויות הקיימות אצלנו במערכת דפי הנחיתה של gopage. בהתאם לצורך, יש לעתים גם צורך בדרכים נוספות, כמו למשל - כאשר מדובר בחנות או בצורך של 'מעכשיו לעכשיו' ישנם כפתורים אחרים שמתגלים כשימושיים בדפי הנחיתה, כמו למשל כפתור Waze שמנווט את הלקוח ישירות לבית העסק. 

רוצה לדעת לשמוע פרטים נוספים? צור קשר, או קרא עוד על דפי נחיתה.